Mar 22, 2011

Friend Like A Bra Card.


Hallo Allemaal,
Hier ben ik weer met een nieuw kaartje!
Ik heb laatst met Nicole eens zitten brainstormen voor leuke teksten.
Daar is een hele lijst met grappige en mooie sentiments uit gekomen
waar ik digitale stempels van aan het maken ben.
Deze zullen spoedig op mijn blog komen te staan!!! Dus hou dat in de gaten. ;)
De tekst die ik op deze kaart heb gebruikt is er daar een van.
En daar past deze digitale stempel van Meljens natuurlijk perfect bij!
***
Hello everybody,
Here I am again with a new card!
Some time ago I've been brainstorming with Nicole for some fun texts.
Out of that session came a whole list of funny and gorgeous sentiments
Of wich I am currently making some digital stamps of.
These will be presented on my blog verry soon!!! So keep an eye out for those. ;)
The text on this card is one of those new sentiments.
And this digital stamp by Meljens is perfect to go with it!

Challenges:

The ABC Challenge - Q is for Quote.
Charisma Cardz Challenges - To 'Die' For.
Paper Cutz Challenge - It's Your Choice.
Stamp Something - Something Sweet.
Basic Grey Challenges - Something Recycled (Bra Strap Buckles).
The Shabby Tea Room - BINGO (Gems,Glitter & Ribbon).


Materials:

Colouring Medium: Copic Ciao Markers.
W1,W2,W3,100.
Papers: Basic Grey - Curio - Camelia.
K&Company - 2010 Collection Pack.
Embelishments: Kars - Pearl.
De Fourniturenshop - Ribbon.
Old Bra Strap Buckles from stash.
Tools: Olba - 3D Kit.
Pergamano - Ciseleer matje en pennen.
Sizzix - Big Shot Machine.
Spellbinders - Shapeabilities - Fleur de Lis Motifs.
Ranger - Diamond Stickles.