Apr 10, 2011

BLOGCANDY... WINNER!!!!!!

Hallo Allemaal,
Jullie hebben er vast met smart op zitten wachten...
maar hier is dan eindelijk de trekking van mijn blog candy!
Als eerste wil ik iedereen bedanken voor het meedoen en natuurlijk voor het volgen van mijn blog.
Ook wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de enorm lieve reacties die ik gekregen heb!

Ik heb onze huis notaris gevraagd een winnaar te trekken...
dus hier komt het:


Van harte gefeliciteerd BRENNA met het winnen van de stempelset.
Ik hoop dat je er enorm veel plezier mee zult hebben!
Graag even met mij contact opnemen via email: mmdesigns@kpnmail.nl.
zodat ik je gegevens door kan geven aan Astrid van Duymelot.
***
Hello Everybody,
You have probably been waiting paitiently...
but here I am finally with the drawing of my blog candy!
First I want to thank everybody for participating and for following my blog.
Also I want to thank all of you who left me those lovely and kind comments!

I've asked our home notary to draw the winner for this one...
so here it comes:

Congratulations BRENNA with winning this stampset.
I hope you will have so much fun with them!
Please contact me through email: mmdesigns@kpnmail.nl to collect your price.
So I can get your information to Astrid from Duymelot.